(I sjön simmar många fiskar)

Vi tre syskon, Louise, Rickard och jag – tar oss ett dopp (eller 1½ av oss i alla fall) i sjön Aspen.
Fick testa på hur det var att mista med hjälp av en duk på golvet, istället för en låda på bordet. Mycket bättre. Lätt att torka av duken, bra utrymme, smidigare att se och röra sig. Ångrar inte att jag tog bort duken från ett av skrivborden. Mer klet och kladd på golvet hädanefter :)

Papperet är från October Afternoon som jag haft liggande riktigt länge, eftersom jag inte visste vad jag skulle göra med det. Sen såg jag baksidan :) Mistade med bland annat October Afternoon, Glimmermist från Tattered Angels och Dylusions från Ranger Inc.  Lite utstansat som jag hittade i lådorna fick plats, samt två små fåglar (varav en jag tappade bort vid redigeringen, högst upp i höger hörn – ovanför june ser man benen :P)
Försökte mig på att knyta en rosett i en av blommorna med bakerstwine, gick sådär. För öva på detta :)
Masken jag använt vid mistandet är från IKEA och ska egentligen användas till att ha under tårtor :P

Lämna en kommentar